wskazowka-1

Jak sprawdzić status zamówienia?

Postępuj zgodnie z instrukcją:
  1. Zaloguj się i przejdź na swoje konto.
  2. Kliknij sekcję ZAMÓWIENIA – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich zamówień.
  3. Podejrzyj konkretne zamówienie, kliknij ikonę oka – tam znajdziesz informację o statusie zamówienia.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status konkretnego zamówienia.



Jak sprawdzić status serwisu?

Postępuj zgodnie z instrukcją:
  1. Zaloguj się i przejdź na swoje konto.
  2. Kliknij sekcję REKLAMACJE, ZWROTY.
  3. Sprawdź szczegóły reklamacji/zwrotu klikając ikonę informacji – w ten sposób sprawdzisz szczegóły reklamacji/zwrotu.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status serwisu.
 
 Kolejne filmiki podpowiadające jak poruszać się po panelu klienta wkrótce pojawią się w nadchodzących aktualnościach.