WSPARCIE MONTERSI – Dzielimy się wiedzą

Tak, jesteśmy w tym dobrzy i dlatego chcemy dzielić się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem. Mamy nadzieję, że pomoże Ci to w codziennej pracy lub podejmowaniu decyzji podczas realizacji inwestycji.  Znajdziesz tu liczne poradyartykuły i filmy oraz wiele innych form, stworzonych z myślą o instalatorach.
Wspieramy fachowców odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, dlatego wiele treści dostępnych jest wyłącznie dla nich.

Dla każdego coś wartościowego

Możesz uzyskać jeden z trzech statusów.
Każdy z nich daje Ci inne możliwości korzystania z serwisu wsparcia:

  • Konto FREE bez logowania lub po zalogowaniu jako użytkownik indywidualny
  • Konto STANDARD dla instalatorów posiadających konto instalatora
    w sklepie Montersi.pl.
  • Konto PREMIUM – dla Aktywnych Partnerów* handlowych Montersi.pl, którzy w ciągu trzech ostatnich miesięcy zrealizowali obrót na poziomie minimum 3 000zł netto. (zobacz szczegóły)

W ciągu roku przybywa tu średnio 40 nowych porad i filmów ! Oznacza to, że wciąż rozwijamy i uaktualniamy bezcenną bazę wiedzy!

Jakie korzyści posiadają nasi partnerzy?

 

  • dostęp do ciekawych artykułów i filmów dla użytkowników;
  • dostęp do niektórych porad zaawansowanych;
  • możliwość zadawania pytań FAQ

Korzystaj z darmowych treści

  • dostęp do 208 z 308 zaawansowanych porad dla instalatorów;
  • podstawowa pomoc telefoniczna* przy konfiguracji urządzeń zakupionych w Montersi.pl;
  • dostęp do ciekawych artykułów i filmów dla użytkowników
  • korzystne rabaty na zakup sprzętu ;
  • możliwość korzystania z konfiguratora bram Nice

  • dostęp do wszystkich 308 filmów i artykułów dla instalatorów;
  • zaawansowana pomoc telefoniczna* przy konfiguracji urządzeń zakupionych w Montersi.pl;
  • możliwość korzystania z pomocy specjalistów Montersi.pl poprzez zdalny pulpit (Teamviewer)*;
  • indywidualne, atrakcyjne warunki handlowe;
  • możliwość korzystania z konfiguratora bram Nice;
  • dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku;
  • liczne promocje i niespodzianki dla grupy PREMIUM

Jak uzyskać dostęp do treści STANDARD i PREMIUM?

Treści STANDARD i PREMIUM przeznaczone są dla fachowców współpracujących z Montersi.pl. Jeśli masz firmę i jesteś instalatorem, możesz uzyskać dostęp do treści umieszczonych na tej stronie:

DLA KONTA STANDARD:

Zarejestruj się na stronie www.montersi.pl/rejestracja

Rozpocznij z nami współpracę zaznaczając opcję „jestem instalatorem” podczas rejestracji. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować Twoje dane i ustalić warunki współpracy.

Po akceptacji, możesz korzystać już z konta STANDARD.

DLA KONTA PREMIUM:

Posiadasz już konto STANDARD? Dokonuj regularnych zakupów. Po osiągnięciu obrotu 3 000zł netto automatycznie zostanie aktywowane Twoje konto PREMIUM. Aby utrzymać konto PREMIUM wystarczy, że Twoja aktywność zakupowa w ciągu ostatnich trzech miesięcy wynosi minimum 3 000zł netto.

 

Dołącz do Montersi.pl – zarejestruj się

 


 

Kim jest aktywny partner?

Aktywnym partnerem jest każdy Instalator, który jest zarejestrowany w sklepie montersi.pl i w ciągu ostatnich 3 miesięcy zrealizował zakupy o wartości minimum 3 000zł netto. Ważność Statusu Aktywnego Partnera nie jest dożywotnia. Aby utrzymać status aktywnego Partnera i korzystać z wszystkich możliwości wsparcia warto utrzymywać wymagany obrót. Regularne zakupy pozwolą utrzymać status PREMIUM.

Nie ma znaczenia czy realizujesz zakupy online, czy telefonicznie – każda forma zakupu przybliża Cię do statusu Aktywnego Partnera (PREMIUM).

Dlaczego ważność Statusu aktywnego partnera wynosi 3 miesiące?

Szczególnie chcemy wyróżnić naszych aktywnych Klientów – instalatorów, którzy dynamicznie działają w branży. Regularne realizowane zakupy przez Instalatora są dla nas sygnałem o aktywnej współpracy – z tego powodu ważność statusy Aktywnego Partnera wynosi 3 miesiące. Jeśli ważność statusu byłaby dożywotnia, to nie moglibyśmy skutecznie wyróżnić  lojalnych Klientów.

Dlaczego nie udostępniamy wsparcia dla wszystkich?

W serwisie wsparcia dla instalatorów filmy i artykuły  posiadają różną widoczność – generalnie dostępne materiały dzielą się na trzy grupy:

  • FREE – materiały dostępne dla wszystkich – aby przeczytać / obejrzeć materiał nie jest konieczna rejestracja
  • STANDARD – materiały dostępne dla instalatorów po zalogowaniu – aby przeczytać / obejrzeć materiał konieczna jest rejestracja w serwisie montersi.pl, nie musisz jednak mieć zrealizowanych zakupów, aby odczytać poradę.
  • PREMIUM – materiały dostępne jedyne dla Aktywnych Partnerów – aby przeczytać / obejrzeć materiał konieczne jest posiadanie statusu Aktywnego Partnera

Dlaczego nie udostępniamy filmów i artykułów dla wszystkich? Uważamy, że tak ważnym tematem, jakim jest bezpieczeństwo, niejednokrotnie życie i mienie, powinni zajmować się fachowcy – odpowiedzialni eksperci w tej dziedzinie. Dlatego właśnie profesjonalnych i zaangażowanych instalatorów wspieramy najbardziej.
Oczywiście pamiętamy także o zwykłych użytkownikach i dla nich przedstawiamy mniej zaawansowane materiały.

Dlaczego konieczne jest utrzymanie regularnych zakupów, aby zachować status aktywnego partnera?

Chcemy abyście mogli uzyskiwać najlepszą wiedzę i najlepsze wsparcie! Dlatego zatrudniamy fachowców i wyjątkowych specjalistów w swoich dziedzinach. Oczywiście regularne zdobywanie wiedzy, szkolenia i przeprowadzanie doświadczeń kosztuje. Dokonując regularnych zakupów pozwalasz nam pracować i tworzyć wsparcie dla Ciebie. Dlatego wspieramy Aktywnych Partnerów. Dzięki Wam możemy przygotowywać  kolejne ciekawe artykuły i wspierać on-line lub telefonicznie.

Realizuję zakupy, ale nie osiągam wymaganej granicy zakupu, aby otrzymać status aktywnego partnera – co mogę zrobić?

Początki bywają trudne. Rozumiemy, że utrzymanie obrotu na wysokości 3 000zł netto w ciągu 3 miesięcy może być trudne. Jeśli jesteś zarejestrowany na stronie montersi.pl, ale nie udało Ci się zrealizować wymaganego obrotu do zdobycia statusu Aktywnego Partnera to skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc.

Współpraca z instalatorami:
Magdalena Barczyk
magdalena.barczyk@montersi.pl
tel. 32 644 11 50, wew. 853