Aktywny partner w sklepie Montersi.pl

Kim jest aktywny partner?

Aktywnym partnerem jest każdy Instalator, który jest zarejestrowany w sklepie montersi.pl i w ciągu ostatnich 3 miesięcy zrealizował zakupy o wartości minimum 3000 zł netto.

Ważność Statusu Aktywnego Partnera nie jest dożywotnia. Aby utrzymać status aktywnego Partnera i korzystać z wszystkich możliwości wsparcia warto utrzymywać wymagany obrót. Regularne zakupy pozwolą utrzymać status Aktywnego Partnera.

Nie ma znaczenia czy realizujesz zakupy online, czy telefonicznie – każda forma zakupu przybliża Cię do statusu Aktywnego Partnera.

 

Jak zostać aktywnym partnerem?

Aby zostać Aktywnym Partnerem, zarejestruj się w serwisie montersi.pl i zaznacz w formularzu rejestracji, że jesteś instalatorem. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia rabatów i indywidualnego pakietu korzyści. Następnie regularnie realizuj zakupy – wystarczy, że w ciągu 3 miesięcy zrealizujesz zakupy za minimum 3000 zł netto. Taka aktywność pozwoli Ci uzyskać status Aktywnego Partnera i dostęp do wszystkich artykułów i filmów w serwisie wsparcia.

Jakie korzyści posiadają aktywni partnerzy?

Dla tych Instalatorów, którzy uzyskali status Aktywnego Partnera czeka pakiet dodatkowych korzyści:

  • dostęp do wszystkich filmów i artykułów w serwisie wsparcia;
  • możliwość korzystania z pomocy specjalistów Montersi.pl poprzez zdalny pulpit (Teamviewer);
  • zaawansowane wsparcie techniczne przez telefon (w godzinach pracy);
  • korzystne rabaty;
  • dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku.

Dlaczego ważność Statusu aktywnego partnera wynosi 3 miesiące?

Szczególnie chcemy wyróżnić naszych aktywnych Klientów – instalatorów, którzy dynamicznie działają w branży. Regularne realizowane zakupy przez Instalatora są dla nas sygnałem o aktywnej współpracy – z tego powodu ważność statusy Aktywnego Partnera wynosi 3 miesiące. Jeśli ważność statusu byłaby dożywotnia, to nie moglibyśmy skutecznie wyróżnić  lojalnych Klientów.

Dlaczego nie udostępniamy wsparcia dla wszystkich?

W serwisie wsparcia dla instalatorów filmy i artykuły  posiadają różną widoczność – generalnie dostępne materiały dzielą się na trzy grupy:

  • materiały dostępne dla wszystkich – aby przeczytać / obejrzeć materiał nie jest konieczna rejestracja
  • materiały dostępne po zalogowaniu – aby przeczytać / obejrzeć materiał konieczna jest rejestracja w serwisie montersi.pl, nie musisz jednak mieć zrealizowanych zakupów, aby odczytać poradę
  • materiały dostępne jedyne dla Aktywnych Partnerów – aby przeczytać / obejrzeć materiał konieczne jest posiadanie statusu Aktywnego Partnera

Dlaczego nie udostępniamy filmów i artykułów dla wszystkich? Uważamy, że tak ważnym tematem, jakim jest bezpieczeństwo, niejednokrotnie życie i mienie, powinni zajmować się fachowcy – odpowiedzialni eksperci w tej dziedzinie. Dlatego właśnie profesjonalnych i zaangażowanych instalatorów wspieramy najbardziej.
Oczywiście pamiętamy także o zwykłych użytkownikach i dla nich przedstawiamy mniej zaawansowane materiały.

Dlaczego konieczne jest utrzymanie regularnych zakupów, aby zachować status aktywnego partnera?

Chcemy być  najlepsi, abyście mogli uzyskiwać najlepszą wiedzę i najlepsze wsparcie! Dlatego zatrudniamy fachowców i wyjątkowych specjalistów w swoich dziedzinach. Oczywiście regularne zdobywanie wiedzy, szkolenia i przeprowadzaniem doświadczeń kosztuje. Dokonując regularnych zakupów pozwalasz nam pracować i tworzyć wsparcie dla Ciebie. Dlatego wspieramy Aktywnych Partnerów. Dzięki Wam możemy przygotowywać dla Was kolejne ciekawe artykuły i pomagać on-line lub telefonicznie.

Realizuję zakupy, ale nie osiągam wymaganej granicy zakupu, aby otrzymać status aktywnego partnera – co mogę zrobić?

Każdy ma lepsze i gorsze dni, a początki bywają trudne. Rozumiemy, że utrzymanie obrotu na wysokości 3000zł netto w ciągu 3 miesięcy może być trudne – każdy kiedyś z nas zaczynał :) Jeśli jesteś zarejestrowany na stronie montersi.pl, ale nie udało Ci się zrealizować wymaganego obrotu do zdobycia statusu Aktywnego Partnera to skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc.

Współpraca z instalatorami:
Magdalena Barczyk
magdalena.barczyk@montersi.pl
tel. 32 644 11 50, wew. 853