Jestem instalatorem
Porady
Jak uniknąć błędów? Co robić lepiej i szybciej? Skorzystaj z naszych porad pisanych przez ekspertów. Tylko dla profesjonalistów!
Dlaczego manipulator podłącza się pod złącze KPD?
Podłączając manipulator do centrali Integra czy Perfecta, zwyczajowo korzystamy ze złącza +KPD. Jest to złącze zasilające, dedykowane do zasilania właśnie manipulatorów (KPD to skrót od „Keypad”, czyli klawiatury). Czy można jednak podłączyć manipulator/klawiaturę do innego złącza? Co się stanie, kiedy złącze KPD pozostawimy niepodłączonym i dlaczego powinniśmy podchodzić do tego złącza wyjątkowo ostrożnie? Wszystkie te … Czytaj więcej »
#2 KAMERY BCS 3W1 (TIOC) – KONFIGURACJA
Ten artykuł skupia się na konfiguracji kamer BCS 3w1, dlatego jeśli jeszcze nie znacie możliwości tych urządzeń, zapraszam do zapoznania się z pierwszą częścią #1 KAMERY BCS 3W1 (TIOC) – WPROWADZENIE. Tam znajdują się wszelkie informacje o funkcjach oraz zastosowaniu kamer 3w1. Parametry oświetlacza LED Na samym początku warto przypomnieć, że kamery 3w1 posiadają oświetlacz, … Czytaj więcej »
Szybka konfiguracja modułu ETHM-1 Plus
W kilku krokach przedstawiono wszystkie niezbędne funkcje, jakie należy włączyć, aby móc: zdalnie korzystać z modułu przez aplikację mobilną (sterowanie pracą centrali) zdalnie konfigurować centralę (przez instalatora programem DloadX) Zaczynamy! Krok 1: Podłączenie i identyfikacja modułu ETHM-1 Plus Podłączenie do magistrali manipulatorów (nie ekspanderów!). W celu identyfikacji modułu, w DloadX klikamy na „Identyfikacja LCD”. Krok … Czytaj więcej »
#1 Kamery BCS 3w1 (TiOC) – wprowadzenie
W ostatnim czasie dużą popularność zyskują kamery serii TiOC. Skrót ten w języku angielskim oznacza Three in One Camera, czyli kamera 3w1. Chodzi tutaj o trzy technologie, które zawarte są w jednym urządzeniu: Technologia Full-Color (NightColor) Umożliwia prowadzenie obserwacji całodobowo w kolorze. Kamery wyposażone są w obiektyw charakteryzujący się dużą jasnością. Wartość przysłony wynosi F1.0, … Czytaj więcej »
„Był sabotaż, wezwij serwis” – komunikat, z którym spotka się każdy instalator central Satel
Komunikat „Był sabotaż, wezwij serwis” to sytuacja, z którą prawdopodobnie każdy instalator produktów Satel spotkał się przynajmniej raz w życiu (lub się spotka). W tym artykule przyjrzymy się temu, dlaczego taki komunikat powstaje, jak prawidłowo należy zareagować i jak usunąć ten komunikat. Dlaczego taki komunikat się wyświetla i czy sam zgaśnie? Dany komunikat się wyświetla, … Czytaj więcej »
Szkolenia
Prezentujemy szkolenia techniczne, na których poznasz najnowsze urządzenia i technologie. Bardzo ważne - u nas zdobędziesz wiedzę praktyczną. Na szkoleniach sprzęt o którym się uczysz masz w ręku!
Fibaro w praktyce – Podstawowe szkolenie dla instalatorów
więcej Wolne miejsca: 0 z 8 399,00 zł netto (490,77 zł brutto)Praktyczne warsztaty z systemów alarmowych SATEL PERFECTA
więcej Wolne miejsca: 0 z 8 399,00 zł netto (490,77 zł brutto)3-dniowe SEMINARIUM: Systemy alarmowe – SATEL INTEGRA
więcej Wolne miejsca: 0 z 8 699,00 zł netto (859,77 zł brutto)Współpraca

Pasjonuje Cię Twoja praca? Chcesz zyskać jeszcze więcej i dołączyć do grona najlepszych instalatorów? Zapraszamy do współpracy już dziś!
Dlaczego warto nam zaufać?
SprawdźFilmy
Pokazujemy na video najważniejsze zagadnienia w systemach zabezpieczeń i automatyce bram. Po prostu włącz i patrz!
Dodawanie urządzeń Z-Wave oraz Nice do centrali Yubii Home.
W tym odcinku poświęconym urządzeniom inteligentnego domu Fibaro, dowiesz się jak do centrali Yubii Home dodać urządzenia Z-Wave oraz Nice.
Jak sprawdzić awarie w systemie alarmowym?
Wychodzisz do pracy, a na manipulatorze miga pomarańczowa dioda. To znak, że twój system alarmowy może przestać działać, zanim wrócisz z pracy… Dowiedz się, jak zlokalizować i rozpoznać awarię w systemie. Tym razem film kierujemy przede wszystkim użytkownikom systemów alarmowych, ale instalatorzy również znajdą tutaj dla siebie inspirację.
Centrala FIBARO Yubii Home – obsługa, lokalizacja i zmiana danych logowania
Centrala FIBARO Yubii Home – obsługa, lokalizacja i zmiana danych logowania FIBARO Yubii Home jest nowoczesną centralą inteligentnego budynku. Została stworzona w celu poprawy komfortu i bezpieczeństwa użytkowania małego domu lub mieszkania. W trzecim odcinku filmu wprowadzającego Was do systemów inteligentnego budynku FIBARO zajmiemy się zmianą hasła, ustawieniem lokalizacji, a także panelem obsługi centrali. Tym … Czytaj więcej »
Jak skonfigurować centralę Perfecta z LCD, aby utworzyć zdalne połączenie z komputerem?
Film przedstawia krok po kroku proces przygotowania centrali Perfecta, aby móc zdalnie łączyć się z komputerem (Perfecta Soft). Wszystkie kluczowe etapy wykonywane są na manipulatorze LCD, dlatego nie korzystamy w ogóle z konwertera USB-RS.
ADD-200 – Jak wykorzystać czujkę zmierzchową systemu ABAX2?
Czujka ADD-200 to czujka zmierzchu, ale też czujka temperatury. Może być z powodzeniem montowana na zewnątrz pomieszczeń. W ramach tego artykułu zajmiemy się czujką zmierzchową, którą wykorzystamy do sterowania światła w pomieszczeniu. Na końcu przykład prostej funkcji logicznej, która wykorzysta czujkę zmierzchową do sterowania światłem. Czujka zmierzchu przekazuje tylko dwa stany: jest/nie jest ciemno (1/0). … Czytaj więcej »
FAQ
Czy można wykupić dostęp PREMIUM na Wsparciu Montersi?
Konsument nie ma możliwości wykupienia dostępu do porad PREMIUM z dwóch powodów:
- Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, gdyż tak złożone zagadnienia wymagają dużej wiedzy i doświadczenia i nie powinny się nimi zajmować osoby nie posiadające odpowiednich uprawnień.
- Po drugie polityka naszej firmy jest ukierunkowana na wspieranie fachowców, a w szczególności tych którzy z nami współpracują.
Treści PREMIUM są mocno zaawansowane technicznie i mają na celu pomagać instalatorom w ich codziennej pracy. Warunkami pozyskania konta PREMIUM jest posiadanie zarejestrowanej firmy, która w statusie posiada usługi montażowe oraz wartość zrealizowanych zakupów w sklepie Montersi.pl na kwotę min 3000zł. netto.
Jak przygotować ofertę?
Aby stworzyć ofertę, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję OFERTY – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich ofert. Kliknij przycisk dodaj ofertę, który znajduje w prawym górnym rogu. Kolejny krok to uzupełnienie edytowalnych pól w EDYCJA OFERTY oraz ZAWARTOŚĆ OFERTY. Dodaj produkty / usługi do tworzonej oferty – wyszukiwarka wyświetli podpowiedzi produktów, jeśli znajdują się w sprzedaży. Edytuj rabat oraz ilość do każdej wcześniej dodanej pozycji. Następnie kliknij przycisk ZAPISZ I POBIERZ JAKO PDF, aby wskazać, które elementy mają być widoczne na dokumencie. Kliknij ZAPISZ, aby potwierdzić swój wybór.
Poniżej filmik wyjaśniający jak stworzyć ofertę.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Aby sprawdzić status zamówienia, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję ZAMÓWIENIA – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich zamówień. Aby podejrzeć konkretne zamówienie, kliknij ikonę oka – tam znajdziesz informację o statusie zamówienia.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status konkretnego zamówienia.
Jak sprawdzić status serwisu?
Aby sprawdzić status serwisu, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję REKLAMACJE, ZWROTY. Aby sprawdzić szczegóły reklamacji/zwrotu kliknij ikonę informacji – w ten sposób sprawdzisz szczegóły reklamacji/zwrotu.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status serwisu.
Gdzie sprawdzę dokument konkretnego zamówienia?
Aby sprawdzić dokument do wybranego zamówienia, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejść na swoje konto. Następnie należy kliknąć ikonę zamówienia – zostaniesz przeniesiony do historii zamówień. Kliknij ikonę oka, aby sprawdzić szczegóły wybranego zamówienia. Aby podejrzeć lub pobrać dokument .pdf wybranego wcześniej zamówienia kliknij ikonę oka.
Poniżej filmik wyjaśniający gdzie znajdziesz dokument do konkretnego zamówienia.
Jak przenieść stworzoną ofertę do koszyka?
Aby przenieść ofertę do koszyka, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję Oferty, a następnie w przycisk Dodaj Ofertę, która znajduję się w prawym górnym rogu. Dodaj produkty lub usługi do tworzonej oferty – wyszukiwarka wyświetli podpowiedzi produktów, jeśli znajdują się w sprzedaży. Aby przenieś stworzoną ofertę do koszyka, kliknij przycisk DO KOSZYKA.
Poniżej filmik wyjaśniający jak przenieść ofertę do koszyka: