Jestem instalatorem
Porady
Jak uniknąć błędów? Co robić lepiej i szybciej? Skorzystaj z naszych porad pisanych przez ekspertów. Tylko dla profesjonalistów!
Oznaczanie i blokada nagrań w rejestratorach BCS Line
Często zdarza się, że nagrania z kamer monitoringu stanowią materiał dowodowy lub są po prostu pomocne w rozwiązaniu jakieś sprawy. Najczęściej w takiej sytuacji wykonuje się archiwizację, czyli zgrywa je na zewnętrzny nośnik danych czy też bezpośrednio na dysk komputera. Jednak nie zawsze istnieje taka możliwość, szczególnie gdy nagrane zdarzenie niebawem zostanie nadpisane, a użytkownik … Czytaj więcej »
WIEGAND 26 w urządzeniach SATEL. Jak to skonfigurować?
Moduł Satel INT-R obsługuje czytniki kart serii CZ-EMM, ale potrafi również komunikować się z czytnikami firm trzecich. Wszystko to za sprawą prostego i popularnego protokołu Wiegand. Przykładowo można wykonać instalację opartą o centralę Satel Integra, przy której będą pracować czytniki firmy Roger (i nie tylko). Ten artykuł wytłumaczy, jak skonfigurować wykorzystane w takiej instalacji urządzenia … Czytaj więcej »
Uniwersalny nadajnik ABAX 2 do czujek zewnętrznych – ATX-220
Czujka AXD-200 jaka jest, każdy widzi. Jednak od kwietnia 2022 roku urządzenie to zostało doposażone w dwa kolejne tryby pracy: ATX-220 oraz ATX-230. Dotychczasowe tryby pracy (np. czujka magnetyczna, czujka wstrząsowa, czujka temperatury, zalania itd.) pozostały bez zmian. Różnica polega na tym, że zamiast 7 wariantów pracy jest ich 9 (w razie potrzeby czujkę można … Czytaj więcej »
Jak stworzyć własny program do RGBW Controller 2?
W urządzeniu RGBW Controller 2 do dyspozycji jest pięć predefiniowanych programów, których można używać do sygnalizacji różnych zdarzeń w systemie lub po prostu do zapewnienia klimatycznego oświetlenia. W tym poradniku pokażę, jak w prosty sposób stworzyć własny program i tym samym zwiększyć funkcjonalność tego urządzenia. Co to jest program RGBW? Program RGBW to wcześniej zaprogramowana … Czytaj więcej »
#2 Pilot ABAX2 – Jak sygnalizować stan systemu
Druga część artykułu to kontynuacja tematyki związanej z obsługą systemu alarmowego za pomocą pilotów ABAX 2. Tym razem głównym tematem będą możliwości wizualizacji stanu systemu alarmowego za pomocą diod LED znajdujących się na pilocie ABAX 2. Jeśli interesują Was podstawowe funkcje pilota ABAX 2 oraz sterowanie czuwaniem, informacje na ten temat znajdują się w pierwszej … Czytaj więcej »
Szkolenia
Prezentujemy szkolenia techniczne, na których poznasz najnowsze urządzenia i technologie. Bardzo ważne - u nas zdobędziesz wiedzę praktyczną. Na szkoleniach sprzęt o którym się uczysz masz w ręku!
NOWOŚĆ. Adresowalny System Sygnalizacji Pożarowej ACSP
więcej Wolne miejsca: 0 z 10 BezpłatneFibaro w praktyce – Podstawowe szkolenie dla instalatorów + bonus: Home Center 3 Lite
więcej Wolne miejsca: 0 z 8 399,00 zł netto (490,77 zł brutto)MontersDay 2023 – dzień otwarty dla Instalatorów
więcej Wolne miejsca: 4 z 100 BezpłatneWspółpraca

Pasjonuje Cię Twoja praca? Chcesz zyskać jeszcze więcej i dołączyć do grona najlepszych instalatorów? Zapraszamy do współpracy już dziś!
Dlaczego warto nam zaufać?
SprawdźFilmy
Pokazujemy na video najważniejsze zagadnienia w systemach zabezpieczeń i automatyce bram. Po prostu włącz i patrz!
Jak przydzielić dostęp zdalny do centrali FIBARO Yubii Home drugiemu użytkownikowi?
Przydziel dostęp zdalny drugiemu użytkownikowi. Jeśli posiadasz już dostęp do centrali Yubii Home, ale chciałbyś przydzielić go również kolejnemu użytkownikowi to obejrzyj ten film. Tomasz Tarnówka – nasz specjalista, omówi krok po kroku jak utworzyć kolejne konto do obsługi zdalnej centrali FIBARO Yubii Home. Jeśli chcesz obejrzeć resztę filmów w tematyce FIBARO przejrzyj kategorię: Automatyka … Czytaj więcej »
Yubii Home – Jak uzyskać dostęp zdalny do centrali FIBARO?
W tym odcinku poznasz jak dostać się do swojej centrali FIBARO Yubii bądź też FIBARO Home Center, poprzez dostęp zdalny czyli poprzez FIBARO ID. Do FIBARO Yubii, czy też do FIBARO Home Center (do central marki FIBARO) możesz zalogować się w dwojaki sposób: Dostęp lokalny Pierwszy, to dostęp lokalny i o nich mówiłem w poprzednich … Czytaj więcej »
ETH 2WIRE SET – Połącz i zasil urządzenia IP po PoE przewodem dwużyłowym z prędkością do 100 Mb/s
Zestaw ETH-2WIRE-SET Umożliwia on uruchomienie videodomofonu IP na starej instalacji, gdzie wcześniej był na przykład videodomofon analogowy, bądź też uruchomienie kamery IP Poe na przewodzie, który ma uszkodzone poszczególne żyły. Zestaw dwóch aktywnych konwerterów Zestaw ETH-2WIRE-SET przeznaczony do transmisji danych oraz zasilania PoE. Urządzenie wykorzystuje jedną parę skrętki UTP. Sprawdzi się doskonale w miejscach , gdzie wymiana … Czytaj więcej »
Rejestracja czasu pracy przez zamek szyfrowy i inne możliwości ZS44-X przy użyciu aplikacji Tuya
W tym materiale nasz specjalista Michał pokaże, jak bardzo aplikacja Tuya rozszerza funkcjonalność szyfratora.
FIBARO i Asystent Google – Sterowanie głosowe inteligentnym domem
Jak wykonać integrację systemu FIBARO z asystentem głosowym Google i sterować urządzeniami w twoim domu? Jak tworzyć intuicyjne komunikaty głosowe?
FAQ
Czy można wykupić dostęp PREMIUM na Wsparciu Montersi?
Konsument nie ma możliwości wykupienia dostępu do porad PREMIUM z dwóch powodów:
- Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, gdyż tak złożone zagadnienia wymagają dużej wiedzy i doświadczenia i nie powinny się nimi zajmować osoby nie posiadające odpowiednich uprawnień.
- Po drugie polityka naszej firmy jest ukierunkowana na wspieranie fachowców, a w szczególności tych którzy z nami współpracują.
Treści PREMIUM są mocno zaawansowane technicznie i mają na celu pomagać instalatorom w ich codziennej pracy. Warunkami pozyskania konta PREMIUM jest posiadanie zarejestrowanej firmy, która w statusie posiada usługi montażowe oraz wartość zrealizowanych zakupów w sklepie Montersi.pl na kwotę min 3000zł. netto.
Jak przygotować ofertę?
Aby stworzyć ofertę, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję OFERTY – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich ofert. Kliknij przycisk dodaj ofertę, który znajduje w prawym górnym rogu. Kolejny krok to uzupełnienie edytowalnych pól w EDYCJA OFERTY oraz ZAWARTOŚĆ OFERTY. Dodaj produkty / usługi do tworzonej oferty – wyszukiwarka wyświetli podpowiedzi produktów, jeśli znajdują się w sprzedaży. Edytuj rabat oraz ilość do każdej wcześniej dodanej pozycji. Następnie kliknij przycisk ZAPISZ I POBIERZ JAKO PDF, aby wskazać, które elementy mają być widoczne na dokumencie. Kliknij ZAPISZ, aby potwierdzić swój wybór.
Poniżej filmik wyjaśniający jak stworzyć ofertę.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Aby sprawdzić status zamówienia, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję ZAMÓWIENIA – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich zamówień. Aby podejrzeć konkretne zamówienie, kliknij ikonę oka – tam znajdziesz informację o statusie zamówienia.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status konkretnego zamówienia.
Jak sprawdzić status serwisu?
Aby sprawdzić status serwisu, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję REKLAMACJE, ZWROTY. Aby sprawdzić szczegóły reklamacji/zwrotu kliknij ikonę informacji – w ten sposób sprawdzisz szczegóły reklamacji/zwrotu.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status serwisu.
Gdzie sprawdzę dokument konkretnego zamówienia?
Aby sprawdzić dokument do wybranego zamówienia, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejść na swoje konto. Następnie należy kliknąć ikonę zamówienia – zostaniesz przeniesiony do historii zamówień. Kliknij ikonę oka, aby sprawdzić szczegóły wybranego zamówienia. Aby podejrzeć lub pobrać dokument .pdf wybranego wcześniej zamówienia kliknij ikonę oka.
Poniżej filmik wyjaśniający gdzie znajdziesz dokument do konkretnego zamówienia.
Jak przenieść stworzoną ofertę do koszyka?
Aby przenieść ofertę do koszyka, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję Oferty, a następnie w przycisk Dodaj Ofertę, która znajduję się w prawym górnym rogu. Dodaj produkty lub usługi do tworzonej oferty – wyszukiwarka wyświetli podpowiedzi produktów, jeśli znajdują się w sprzedaży. Aby przenieś stworzoną ofertę do koszyka, kliknij przycisk DO KOSZYKA.
Poniżej filmik wyjaśniający jak przenieść ofertę do koszyka: