Jestem instalatorem
Porady
Jak uniknąć błędów? Co robić lepiej i szybciej? Skorzystaj z naszych porad pisanych przez ekspertów. Tylko dla profesjonalistów!
Jak sterować lamelami w żaluzjach? Możliwości konfiguracji w centralach Integra
Temat sterowania klasycznymi żaluzjami elektrycznymi został już omówiony w innym tekście, natomiast coraz częściej inwestorzy decydują się na żaluzje elektryczne z lamelami. Nie zawsze klient posiada właściwy sterownik z pilotami, czasami podłączenie takich żaluzji do systemu automatyki budynkowej jest rolą instalatora. O ile sterowanie żaluzjami z systemów typu Fibaro, Grenton, Loxone i tym podobnych nie … Czytaj więcej »
Jak skonfigurować wyjścia centrali do nadajnika agencji ochrony?
Znaczna część systemów alarmowych podłączana jest do nadajników agencji ochrony poprzez wyjścia centrali, które instalator konfiguruje (zgodnie z wytycznymi agencji), aby następnie agencja do tych wyjść podłączyła swój moduł (GSM/radiowy itp.). Jak prawidłowo konfigurować te wyjścia? O tym w dalszej części artykułu. Warto wiedzieć Istnieją inne (bardziej efektywne) metody połączenia central alarmowych ze stacjami monitorującymi … Czytaj więcej »
Jak tworzyć makropolecenia dla centrali Perfecta 64 M w manipulatorze INT-KSG2R?
Centrala Perfecta 64 M oprócz klasycznych manipulatorów PRF-LCD oraz PRF-LCD-WRL obsługuje również manipulatory serii INT-TSG2 (4.3″), INT-TSH2 (7″) oraz INT-KSG2R. To właśnie dla ostatniego zostanie przedstawiona konfiguracja makropoleceń mogących sterować wyjściami – zaczynając od konfiguracji wyjścia do sterowania bramą, poprzez utworzenie makropolecenia, aż do ustawienia wyświetlania wskaźnika otwarcia bramy na wygaszaczu manipulatora. Wstępne założenia Do … Czytaj więcej »
Asystent głosowy Google i Integra Control – jak sterować głosowo?
Sterowanie głosowe systemem alarmowym oraz automatyką budynkową to obecnie standard. Dostępne jest ono również w centralach Satel z rodziny Integra. Ten artykuł pokaże, jak krok po kroku wykonać taką integrację oraz jakie są warunki jej działania. Jak to działa? Żeby sterować głosowo, potrzeba przede wszystkim centrali alarmowej Integra, do której użytkownik ma dostęp poprzez aplikację … Czytaj więcej »
Czy stosowanie normy PN-EN 50131 jest dobrowolne?
Chociaż w tytule tekstu jest pytanie zamknięte, potrzebuje ono obszerniejszej odpowiedzi niż „tak” lub „nie”. Jest tutaj kilka aspektów wymagających wyjaśnienia. W artykule pod pojęciem „normy” należy rozumieć zbiór norm PN-EN 50131, które dotyczą systemów alarmowych. System dobrowolny W Polsce już od 1994 roku obowiązuje system normalizacji dobrowolnej, a nie system obligatoryjny. W poprzednim systemie … Czytaj więcej »
Szkolenia
Prezentujemy szkolenia techniczne, na których poznasz najnowsze urządzenia i technologie. Bardzo ważne - u nas zdobędziesz wiedzę praktyczną. Na szkoleniach sprzęt o którym się uczysz masz w ręku!
BCS Point i BCS View – szkolenie warsztatowe + kamera i rejestrator na własność
więcej Wolne miejsca: 2 z 8 699,00 zł netto (859,77 zł brutto)Systemy wideodomofonowe SIP – szkolenie warsztatowe BCS + wideomonitor i panel na własność
więcej Wolne miejsca: 2 z 8 699,00 zł netto (859,77 zł brutto)Automatyka do bram w praktyce – zostań Licencjonowanym Instalatorem Nice (szkolenie dwudniowe)
więcej Wolne miejsca: 0 z 8 599,00 zł netto (736,77 zł brutto)Współpraca
Pasjonuje Cię Twoja praca? Chcesz zyskać jeszcze więcej i dołączyć do grona najlepszych instalatorów? Zapraszamy do współpracy już dziś!
Dlaczego warto nam zaufać?
SprawdźFilmy
Pokazujemy na video najważniejsze zagadnienia w systemach zabezpieczeń i automatyce bram. Po prostu włącz i patrz!
PIXIR #3 Detekcja ruchu, funkcje inteligentne oraz powiadomienia push.
Odcinek pokazuje krok po kroku czynności związane z wykorzystaniem funkcji inteligentnych dostępnych w kamerach serii PIXIR AI oraz ustawieniem powiadomień Push na urządzenia mobilne.
#2 PIXIR – Zdalny dostęp do urządzeń – Konfiguracja rejestratora IP
O czym jest ten odcinek? Odcinek pokazuje krok po kroku czynności związane z udostępnianiem podglądu z rejestratora IP na urządzeniach mobilnych. Ta seria filmów prezentuje, jak skonfigurować i wykorzystać pełen potencjał urządzeń PIXIR. Dla kogo jest Ta seria fiLmów ? Filmy adresujemy do instalatorów którzy pierwszy raz mają styczność z produktami PIXIR oraz do tych, … Czytaj więcej »
#1 PIXIR – Adresacja urządzeń i dodawanie kamer do rejestratora IP
O czym jest ten odcinek? Odcinek pokazuje krok po kroku czynności związane z adresacją IP urządzeń marki PIXIR oraz proces dodawania kamer IP do rejestratora. Ta seria filmów prezentuje, jak skonfigurować i wykorzystać pełen potencjał urządzeń PIXIR. Dla kogo jest Ta seria fiLmów ? Filmy adresujemy do instalatorów którzy pierwszy raz mają styczność z produktami … Czytaj więcej »
Jak przygotować się do montażu domofonu/wideodomofonu?
Kluczowe kroki do Bezbłędnej instalacji videodomofonu/domofonu Poradnik od Montersi Odkryj tajniki idealnej instalacji videodomofonu. Nasz ekspert od automatyki domowej z Michał Puto przedstawia kluczowe elementy, które sprawią, że Twoje rozwiązanie będzie działać jak marzenie. Planowanie to klucz, a my pokażemy Ci, jak uniknąć najczęstszych błędów na etapie projektowania. Co znajdziesz w filmie? 1. Przewody, panele … Czytaj więcej »
KIT-DIY Jak zlutować zestaw? Nie tylko dla Młodego Montersa
Zapraszamy Was do podróży przez świat elektroniki ! Dziś pokażemy Wam, jak samodzielnie zmontować zestaw do lutowania w przyjemny i edukacyjny sposób. To idealna propozycja na długie zimowe wieczory, zwłaszcza dla wszystkich pasjonatów elektroniki i tych, którzy chcieliby spróbować czegoś nowego razem z najbliższymi. KROK po KROKU W naszym filmie krok po kroku, odkryjecie tajniki … Czytaj więcej »
FAQ
Czy można wykupić dostęp PREMIUM na Wsparciu Montersi?
Konsument nie ma możliwości wykupienia dostępu do porad PREMIUM z dwóch powodów:
- Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, gdyż tak złożone zagadnienia wymagają dużej wiedzy i doświadczenia i nie powinny się nimi zajmować osoby nie posiadające odpowiednich uprawnień.
- Po drugie polityka naszej firmy jest ukierunkowana na wspieranie fachowców, a w szczególności tych którzy z nami współpracują.
Treści PREMIUM są mocno zaawansowane technicznie i mają na celu pomagać instalatorom w ich codziennej pracy. Warunkami pozyskania konta PREMIUM jest posiadanie zarejestrowanej firmy, która w statusie posiada usługi montażowe oraz wartość zrealizowanych zakupów w sklepie Montersi.pl na kwotę min 3000zł. netto.
Jak przygotować ofertę?
Aby stworzyć ofertę, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję OFERTY – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich ofert. Kliknij przycisk dodaj ofertę, który znajduje w prawym górnym rogu. Kolejny krok to uzupełnienie edytowalnych pól w EDYCJA OFERTY oraz ZAWARTOŚĆ OFERTY. Dodaj produkty / usługi do tworzonej oferty – wyszukiwarka wyświetli podpowiedzi produktów, jeśli znajdują się w sprzedaży. Edytuj rabat oraz ilość do każdej wcześniej dodanej pozycji. Następnie kliknij przycisk ZAPISZ I POBIERZ JAKO PDF, aby wskazać, które elementy mają być widoczne na dokumencie. Kliknij ZAPISZ, aby potwierdzić swój wybór.
Poniżej filmik wyjaśniający jak stworzyć ofertę.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Aby sprawdzić status zamówienia, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję ZAMÓWIENIA – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich zamówień. Aby podejrzeć konkretne zamówienie, kliknij ikonę oka – tam znajdziesz informację o statusie zamówienia.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status konkretnego zamówienia.
Jak sprawdzić status serwisu?
Aby sprawdzić status serwisu, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję REKLAMACJE, ZWROTY. Aby sprawdzić szczegóły reklamacji/zwrotu kliknij ikonę informacji – w ten sposób sprawdzisz szczegóły reklamacji/zwrotu.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status serwisu.
Gdzie sprawdzę dokument konkretnego zamówienia?
Aby sprawdzić dokument do wybranego zamówienia, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejść na swoje konto. Następnie należy kliknąć ikonę zamówienia – zostaniesz przeniesiony do historii zamówień. Kliknij ikonę oka, aby sprawdzić szczegóły wybranego zamówienia. Aby podejrzeć lub pobrać dokument .pdf wybranego wcześniej zamówienia kliknij ikonę oka.
Poniżej filmik wyjaśniający gdzie znajdziesz dokument do konkretnego zamówienia.
Jak przenieść stworzoną ofertę do koszyka?
Aby przenieść ofertę do koszyka, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję Oferty, a następnie w przycisk Dodaj Ofertę, która znajduję się w prawym górnym rogu. Dodaj produkty lub usługi do tworzonej oferty – wyszukiwarka wyświetli podpowiedzi produktów, jeśli znajdują się w sprzedaży. Aby przenieś stworzoną ofertę do koszyka, kliknij przycisk DO KOSZYKA.
Poniżej filmik wyjaśniający jak przenieść ofertę do koszyka: